Víkend v Lužanech u Jičína

V pátek 21.8., tedy přesně tři roky ode dne, kdy jsme si přivezli svého prvního pejska domů - Maxíka, jsem se společně s holkama (Larou a Boci) vydala směr kemp Lužany u Jičína. Ještě v Pardubicích jsme nabrali do auta Ivču s Rikym. No nic vícBoci v letu už by se nám do auta opravdu nevešlo. :-))
V pátek byl docela provoz, ale i tak jsme dorazili na místo první společně s Janou a Markem, kteří přifrčeli z Ústí nad Orlicí. Ubytovali jsme se a sedli si na jídlo v místním občerstvení. Bylo docela horko, a tak hned potom šli smočit pejsany do rybníka, který byl přímo v kempu. Museli jsme trochu více dozadu, abychom nerušili lidi na pláži. Ale pejsanům bylo jedno, kde lezou do vody, hlavně že tam jsou. Po cestě se k nám také už připojila Kačka s Barčou. Pejsani řádili ve vodě jako utržení ze řetězu, jen ten můj "bamubla" Bocíšek nechtěla jít ještě plavat a tak na pejsany dorážela ze břehu. Suchá ovšem nezůstala, na čež se mi několikrát vyválela na břehu v písčitém bahýnku. Do smetanového štěňátka, které jsem tam přivedla měla poměrně daleko, a tak jsme ji za Markovy vydatné pomoci uvedli alespoň do "skoro-původního" stavu. Díky teplu rychle uschla, a tak se z ní špína vydrolila, než jsme šli do chatiček. Osvěžení pejsani se poskládali do stínu chatky a my si sedli a povídali a plánovali na další den.
V sobotu ráno dorazil zbytek účastníků - Alča s rodinou a Jaruška s Radkou. Hned co se ubytovali a my ještě s ospalkami v očích se nasnídali, tak jsme vyrazili na výlet na Trosky. Museli jsme kus popojet autem směrem k Turnovu. Počasí nám přálo a bylo spíše zataženo až místy byly lehké přeháňky, a tak Radka a Mailík byly výborným objektem na focenípejsanům nebylo až takové horko. Vydali jsme se ze spodního parkoviště na výšlap nahoru na Trosky. Bohužel během cesty se udělalo dost veliké dusno, a tak jsme se rozdělili na dvě části, kdy jedna pokračovala nahoru a druhá se vrátila zpět dolů a sedli jsme si do restaurace. Boci byla z výšlapu dost unavená, a tak hned, co jsem dala holky do kufru, tak usnula jako zabitá - bohužel pejsani nemohli do restaurace, a tak jsme je chodili průběžně kontrolovat do aut. Dali jsme si výbornou svíčkovou, přelili točenou kofolou a na "vylepšení" chuti jsme si ještě dali kávičku a Marlenku. Mňam!!! Potom dorazil zbytek skupiny, který se vrhl na jídlo s ještě větší chutí, než my. :-)) Po výborném obědě jsme se všichni přesunuli zpět do kempu, kde se začala chystat Tombola. Jana s Markem v Jičíně vyzvedli Ivoše, kterému se protáhla pracovní doba, a tak dorazil na srazík později.
Večerní tombola byla úžasná, skvěle jsme se pobavili jak my, tak pejsani, kteří si sami vylosovali spoustu krásných dárečků - mlsky a hračky. My si odvezli tenisáky, nějaké pískací prasátko a létající talíř, který největší radost udělal Maxíkovi. :-) Tombola probíhala tak, že každý pejsek si vylosoval jeden papírek z mnoha, které byly poházené na zemi. No někteří nevěděli, který dřív a nejraději by jich vzali i více najednou a za některé museli trochu losovat pánečci, jelikož sami měli jiné zájmy... :-))))) Po skončení tomboly jsme se navečeřeli a sesedli si k jednomu stolu a vyprávěli si radosti a starosti ze života našich čtyřnohých i dvounohých. Kačka s Ivošem přivezli výborné sudové Moravské víno, a tak jsme si všichni přiťukli.
V neděli dopoledne jsme se skoro všichni (ti kdož měli více pejsků, tak se zúčastnili pouzevítězové Miss pes: Mailo, Lara a Peggy s jedním) soutěže Miss pes. Každý soutěžící se zúčastnil tří disciplín.  Moderátorství se chopil Ivo a musím říct, že velmi dobře, protože jsme se všichni výborně bavili!! Jako první byla promenáda v plavkách či jiných plážových oblečcích. Druhá disciplína byla volná, každý ze soutěžících předváděl hlavně to, co mu jde/nejde nejlépe. Byla to legranda. :-) A poslední disciplína byl aport. Každý soutěžící si vybral z několika možných objektů k aportování, které byly k dispozici. Každý aportek byl různě těžký - myšleno na úchop.
Krom Miss pes se také vyhlašovalo Miss sympatie pes. Po ukončení všech disciplín jsme čekali na součty od odborné poroty. K našemu překvapení jsme s Laruškou získaly, jak titul Miss sympatie pes, tak také titul první Miss pes. Měly jsme velikou radost a máme schované krásné dárečky i diplomy. Celou soutěž jsme si užili a i jsme se opravdu nasmáli.

Všem velice děkujeme za krásný víkend, Kačce a Ivošovi hlavně za pozvání, odvezli jsme si spoustu zážitků, na které se bude stále vzpomínat a také spoustu hezkých  fotografií, které najdete v naší fotogalerii. Velice jsem vás všechny ráda viděla a doufám, že zase brzy uvidím!! :-)